Pobieranie informacji na temat rezerwacji z systemu rezerwacyjnego MerlinX,
Lepsza, bardziej profesjonalna obsługa klienta,
Utrzymanie porządku w dokumentach, łatwy dostęp do wszystkich informacji, historii klienta, dokumentów księgowych,
Dostęp do systemu przez 24 godziny na dobę,
Precyzyjność, niezawodność i szybkość działania,
Zwiększenie efektywności sprzedaży,
Pełna informacja o dokonanej rezerwacji,
Możliwość pracy wielostanowiskowej, oddziałowej,
Większa liczba obsłużonych klientów,
Budowa bazy niebędnej do działń marketingowych: reklamy, newslettera.
Proszę czekać ...
Ustawienia prywatności i plików cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.