CRM usprawnia obsługę zapytań klientów biura podróży.
Służy do tego Rejestr zapytań - miejsce, w którym są przechowywane tak zwane LID'y czyli zapytania wstępne pochodzące ze strony internetowej biura podróży współpracującej z systemem. W module tym możemy także prowadzić i obsługiwać zapytania wynikające z rozmów telefonicznych.
Moduł zapytań służy do rejestracji wszystkich tych zdarzeń, które mogą stać się rzeczywistymi rezerwacjami. Gdy rozmowy z klientem zakończą się sukcesem to automatyczna konwersja zapytania w rezerwację oszczędzi nasz czas związany z ponownym wpisywaniem danych klienta do systemu.
Proszę czekać ...
Ustawienia prywatności i plików cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.